2017/08/05

Annyeong!

Üdvözöllek a blogomon, aminek a neve Wings.!

Igen, te. Most neked köszönök.
Szia!
Örülök, hogy erre a blogra tértél, bárki által. Vagy éppen te találtál rá? Azta, ez számomra egy jó jel! 
A nevem Kim Lee, és a blognak az adminja, vagyis az írója vagyok. Nagy sajnálatra egyedül vezetem a blogot, de ennek viszont ez a lényege! Ez egy személyes blog, ahol a mindennapjaimat osztom meg veletek, vagy egyéb novellákat, verseket, kritikákat, ismertetőket. Persze, a novellákat vagy verseket én írom. A kritikával is így van. Az ismertető alatt azt értem, hogy bemutatom neked röviden az adott bandát, vagy egyéb hírességeket, sorozatokat. 

A blog több blogokból jött létre, vagyis több blogot olvastam, hogy én is elkezdjek egy normális, megvalósítható blogot, amit én vezetek, az én szabályaimmal. És természetesen a ti véleményetekkel valósíthassam meg a többi dolgot!

Ha felkeltette az érdeklődésedet e blog, akkor nagyon örülnék, ha feliratkoznál, és rendszeresen megkapnád, ha új bejegyzést hoztam. Viszont szeretnéd, ha megosztani is tudnád a véleményedet, vagy egyéb más gondolatokat? Szívesen elolvasom, ha leírod a chat-be, vagy az adott bejegyzés alá, amit olvastál, és tetszett. Erről jut estembe, hogy minden bejegyzés alatt van egy like, dislike, more kis doboz. Az a doboz arravaló, hogyha tényleg nagyon tetszett a bejegyzés, akkor like-olni is tudod! Csak egyszerűen rákattintasz az egereddel a dobozra, és pipa! Elvégezted a feladatod! Ha netán nem jött be annyira, a többihez képest, akkor nagy sajnálattal azt kell mondanom, hogy rá kell mennem a dislike-ra. Viszont, ha szeretnél az adott témából több részt is látni, akkor csak egyszerűen rámész a more jelre, s nagy igyekezetemre megpróbálom meghozni egy folytatást abból.

Köszönöm, hogy rám és erre a blogra szántál időt! További jó szórakozást és olvasást kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése